goa nubbar, ger goa gubbar..


nu har jag fastat i dagar tre. inte i något religiöst syfte alá botgöring eller liknande. utan mer att vi har julbord imorgon. magen skall vara tom, hungern stor och törsten stark, som spriten som skall släcka den. det är mitt motto. vad är motto? jag vet inte, men det rimmar på lotto.

jag skall inte göra som kraken och käka mig mätt på potatis. jag skall bara äta lax. en årsförbrukning av omega 3 skall in i min kropp imorgon.
vi kommer befinna oss på strandbacken, så ett kvällsdopp är nog inte omöjligt. blir nog bastu och öl innan också. allt börjar nog med en solarievända, men då bör jag skaffa mig ett långt sugrör innan.

full skall jag bli också, med mina goa gubbar. så jävla goa är dem inte, men gubbar kan jag inte ta ifrån dem att dem är. jag sätter mitt hopp till goa nubbar istället. goa nubbar, ger goa gubbar kanske. det får bli rubriken tror jag.

men nu skall jag sova, så jag orkar vara vaken länge imorgon. köttbullar skall jag äta också.

ps. christmas table.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0