gubbröv



när jag kom in i gymmet idag, gick jag in till de fria vikterna. det fanns en gubbe där inne och en odör som inte var av denna värld. det luktade som hos ett gammalt pensionärspar, som bott alltför länge i samma hus, med samma möbler och som glömt att det faktiskt går att öppna fönstret för att vädra.
när jag passerade honom för att komma till bänkpressen, känner jag svettlukten. jag var tvungen att gå till det vidöppna fönstret direkt, för att slippa spy.

jag riskerade inte bara mitt liv genom att andas den troligtvis giftiga luften. utan för att jag var tvungen att hänga ut genom halva fönstret, för att få känna den härliga fläktande friska luften som kommer från ett "bruk".
men vad skall man göra, det finns ju inget botemedel mot svettlukt. sakta i backarn, har dem inte uppfunnit både duschen och deodoranten?

nämde jag att han stod och gjorde någon form av rygglyft? om inte, han stod och gjorde någon form av rygglyft, varje gång han böjde sig ner, såg man halva arslet på karln. jag vet att många klagar på min generation att vi har byxorna i knävecken. vilket är en smärre överdrift förövrigt, men vi har ändock vett nog att ha underkläder på oss. gammal hårig gubbstjärtsskåra är och förblir ingen vacker syn. så nu skall jag tvätta hornhinnan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hhahahahahhahhaha.. Nu satt jag äggkoppen i halsen. Fyfan vad äckligt. Hoppas det var den där jäveln som man alltid ser nuförtiden, du vet han som har en bedrövlig stank. Han brukar ha en äcklig snebena tror jag. Äh, du måste fatta vem jag menar.

2010-06-24 @ 00:29:07
URL: http://sandrojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0