frgstnd


efter mycket tjat och påtryckningar. här kommer frågestunden, håll till godo.

 

1. att brännas levande eller 2. att bli dränkt med en tegelsten på fötterna ?

 

1 att brännas levande? ja det är ju inte så farligt att brännas död, vad jag vet iaf. är väl rätt många som blivit det? att bli dränkt med en tegelsten på fötterna? nog för att jag är kort, men jag drunknar nog inte av en tegelssten. eller menar du att en tegelsten skall dra ner mig i nybroviken? tack för komplimangen! jag tar tvåan.

 

2 Bästa stad du besökt och varför? :)

 

2 avesta, lätt! den staden har allt.

 

3 Du har så grymt snyggt hår! Vad använder du för produkter? shampo/balsam typ?

 

3 det som frun har köpt. just nu har jag ett rosa bamsebalsam.

 

4 Msn?? ^^

 

4 bdsm?? <>

 

5 Skostorlek? Längd?

 

5 42 minst! 175 cm står det i passet, men då kan jag ha stått på tå i ett obevakat ögoblick!

 

6 Favorit serie och favorit film?

 

6 family guy och fight club.

 

7 Hur många rutor toapapper använder du när du kissar?

 

7 inga, men när jag torkar mig använder jag 2

 

8. Träffar du på ditt ex någon gång? Bröt ni helt eller är ni "vänner"?

 

8 ja." vänner"

 

9 Vilka länder har du besökt? Och vilket är det favoritland? =)

 

9 några stycken. och sverige, om det var lite varmare lite oftare och lite mindre snö typ hela tiden!

 

10 Vad tror du, helt ärligt, är kärleken blind?

 

10 nej

 

11 Skulle du kunna tänka dig att ha sex för pengar?

Alltså.. det sägs ju att alla kan köpas för pengar. Om en snygg kille kom fram till dig på stan och erbjöd 50 000, skulle du gå med på det då?

 

11 inte med en kille;) men om alx gav mig 50 lax för ett ligg..

 

12 Det känns som du har svårt för att vara singel och leva ensam, som att du behöver en annan vid din sida för att kunna känna dig hel och att din högsta önskan just nu är att hitta någon. Stämmer det?

 

12 jag har någon, men jag känner mig inte hel. kan vara att jag är hungrig också.

 

13 Vilka storbloggare skulle du helst, samt allra minst, vilja byta liv med? Motivera dina val =)

 

13 xcarmen, fan va fint att få äran att dela sitt liv med mig! och minst skulle jag vilja byta liv med kissie, det ryktas om att hon har väldigt oren hy.

 

14 Är du nöjd med din livssituation? om nej, vad vill du ändra?

 

14 nej! vill ha mer pengar. gärna pronto!

 

15 Du ser ut att ha så fin hy, vilka hudvårdsprodukter använder du?

 

15 inte samma som kissie. nivea for men, inköpta på kicks.

 

16

Varför började du att blogga? Vad är det pinsammaste du har gjort?

 

16 pga matriarkatet på bloggfronten. det pinsammaste jag gjort var i femman kanske. jag hade fått min förstunden drömtjej. men på en lektion råkade jag "cut the cheese". dagen efter på en rast tog förhållandet slut. det var pinsamt.

 

17Kan du tänka dig att börja twittra?

 

17 nej

 

18 Vilka är dina mest spelade låtar just nu?

 

18 black sabbath - children of the sea. säger min telefons mest spelade lista.

 

19 I vilket avsnitt av bella&tyra show ska du vara med? :D

 

19 ?

 

20 Skulle du kunna tänka dig att jobba som au pair utomlands?

 

20 nej

 

21 Du och Jacob? Hur ligger det till egentligen?

 

21 känner ingen jacob.

 

22 Har du saker du har tänkt att du måste göra innan du dör? Typ gå drive in på McDonalds eller andra konstigheter?

 

22 ja det har jag. jag har redan gått driven på donken. jag skall åka en cabad mustang genom öknen från los angeles till las vegas, inte så konstigt.

 

23. Om du fick välja mellan att aldrig mer kolla på tv och äta chips och dricka vin, eller ha sex med en groteskt ful kille resten av ditt liv, som även hade liten snopp och var värdelös i sängen, vad skulle du välja?

 

23 tvåan tror jag, men då skall han ha en groteskt liten snopp.

 

24 Antigen eller:

 

Moppe eller cykel?

singel eller upptagen?

Fjortis eller emo?

Ful eller hjulbent?

Hund eller vandrande pinne?

Kalaspuffar eller cornflakes?

Hatad eller mobbad?

Kissnödig eller bajsnödig?

Lesbisk eller nekrofil?

Kär eller full?

Svettig eller förkyld?

 

25 Vart blev de av din sköna kompis, Becki? :)

 

25 kåken, orkar inte prata om det.

 

26 Burger King eller McDonald's? ;)

 

26 mc donken. jag har ingen respekt för människor som gillar bk mer! de gör det bara för att vara speciella.

 

27 Jag undrar om du någonsin varit med i en känd teveserie (typ LOST, Desperate Housewives etc). Tycker du liknar någon så mycket och jag tittar väldigt mycket på serier..

 

27 nej

 

28 Hur många hål i tänderna har du haft i ditt liv och hur ofta är du hos tandläkaren? =)

 

28 1. aldrig längre. skall nog boka mig en tid snart, tack för påminnelsen.

 

29 När ska du gifta dig med Jacob? ;)

 

29 aldrig hoppas jag.

 

30 När man är mer bajsnödig än kissnödig så kommer bajset ut före kisset, är inte det lite ologiskt då kiss är vatten som borde ta sig igenom minsta lilla springa och inte vänta på det tröga bajset att komma ut? (du sa fråga vad du vill..)

 

30 fel! du är ett missfoster! gör om gör rätt!

 

31 Har du några syskon?

 

31 japp, en hel hög faktiskt

 

32 Vem är världens vackraste människa?

 

32 alx<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Trixie

JAG SKRATTAR IHJÄL MEJ!!!!!!!! 1,7 OCH 23 ÄÄÄÄLSAR JAG HAHAHAHA

2010-03-26 @ 00:45:54
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0