atomvinter


nu bör jag ha slagit världsrekord i gubblurv. halv fyra till halv tolv. åtta timmar. då har grannen haft singstar-tävling vägg i vägg, de bör inte söka till idol. det säger jag bara för att vara snäll.

har fått aerosmiths, i don't wanna miss a thing på hjärnan. jag misstänker att den kan ha sjungits hos grannen. under uppträdandet låg jag och hoppades på att en stor jävla asteroidjävel skulle braka in i, om inte huset så iallafall jorden. då skulle det bli atomvinter och tsunamis på löpande band. aarrgghh (ljudet homer gör när han ser en munk(donut)) atomvinter.

men det är nog tur att jag fått sova lite, grannarna har ju en viss tendens at vilja bråka efter krog och alkoholintag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0