copper valley


koppardalen, denna ståtliga ruin, över avestas förfall.
hit vallfärdar bilsäljare för att fota och utbyta ideer.

när folk i avesta skall sälja sin bil, då måste dem ner i koppardalen och fota den. varför? hur tänker dem? hur tror dem att vi tilltänkta köpare ställer oss till att deras bil är fotad i koppardalen? det är allt från sportbilar till a-traktorer, som blir fotad här.



wow, han hittar ner till koppardalen. jag bara måste köpa hans bil!



hans bil har vart i koppardalen, jag tror inte jag kan fortsätta leva mitt liv om jag inte köper den bilen. jag kommer gräma mig för mycket.


oj, vilken cool byggnad bakom hans bil, nu vill jag köpa bilen.





kapad, låter olagligt. då är jag gangster. nu slår jag till och köper bilen.
men om jag skulle kapa en bil, kanske jag skulle valt en annan. en 740, kom igen. du kunde kapat en lamborghini, eller ett fraktfartyg. men du valde en volvo 740. alla har vi olika drömmar och mål här i livet.

vi tar två till, om ni inte trodde mig menar jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0