s&m


jag lyckades hitta på ett par gamla sadobrillor i s&m-grottan. ögonbindel under sängen hade jag kunnat skriva också, tyckte inte det hade samma classy klang dock.

det var en person som påpekade att man kunde städa under sängen också, så jag provade. rena rama skattgömman där under. sadobrillor, godis, snus (jag snusar inte), tidskrifter och en bok jag letat efter. nu i efterhand kan jag undra lite varför jag la boken under sängen, men jag hade säkert mina anledningar.

är du drömtydare, psykolog eller liknande får du sluta läsa nu!!

tillbaka till sadobrillorna nu. jag sov som en stock med dem på. drömde lite konstigt dock. snusk. jag drömde om snusk. så, nu kom det fram också. sex. jag drömde att jag hade sex. självsex. egoistiskt kan tyckas, men jag kan inte styra mina drömmar så bra.
jag hittade en gigantisk dildo och vart nog lite avundsjuk på alla tjejer som har så bra sexverktyg. då vart dildon en stor vibrerande fleshlight (en portabel lösfitta i en behändig form av en ficklampa red anm). jag började kötta på detta stora aset, helt plötsligt smäller det till, attans tänkte jag, nu har jag haft sönder den bästa leksaken som uppfunnits sen kottkorna (en ko gjord av kottar). men sådan tur hade jag inte, det var halva mitt ollon som sprängdes bort. jag tog upp den bortsprängda biten och försökte sätta tillbaka den, det gick sådär. började fundera på alternativa behandlingsmetoder som lim eller nål och tråd. då vaknade jag med ett ryck. lyfte täcket och märkte till min förtjusning att lillen var hel och ren. eller ja, hel var den garanterat, något mer tänker jag inte gå i god för.

om det var sadobrillornas fel vet jag inte, men jag tänker sova med dem inatt igen. detta är ju det roligaste jag haft sen i helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0