två bergselefanter är fler än en bergselefant

två bergselefanter är fler än en bergselefant
tar omvägar för att slippa hororna. nyper nico i stjärten för att slippa massageflickorna. tittar man på dem är det kört, då har man ett halsband (hora) runt halsen, ser jag ut som en bög? ser det ut som jag vill ha ett halsband? och är ful? tror de inte jag kan få nuppa utan att betala?
ännu en gång upp i ottan. nu är det james bond-ön på programmet. ännu en romantisk homoerotisk kärlekstripp med min älskade. om jag fick en baht för varje gång någon gjorde sig lustig på våran bekostnad med orden "honeymooners". men de enda som inte var par på utflyckten var fem araber och de har nog och till thai för att bögaloss riktigt hårt. det låg i luften. sen var det ett muslimpar, hon hade burka och syntes knappt, han badisar.
på denna trippen fick vi se lite coola öar och stället där de spelade in mannen med den gyllende pistolen. sen fick vi paddla kanot, det var loligt. vi fick också se några apor som bodde inne i en lagun i en hög ihålig ö. de hade inte mycket plats att leka på, funderade på vad de gjorde hela dagarna, då vart det en snabbis framför våra ögon. de är inte blyga av sig. och guiden som sa excuse me, men det lät kiss me.  varje gång han skulle berätta nåt. sa att apkungen hade 4 eller 5 fruar. stackarn, räckte det inte med att ha en gnällande apa? tydligen inte. sen sa guiden att berget såg ut som en elefant och pekade vart, nico bara, ja, jag ser. men det var bara det att guiden bara skojade, elefanten var lite längre ner, men nico hade hittat en till. bra av han, men nu kan inte guiden skoja om det längre, men det är ju alltd bättre att ha två bergselefanter än en.
när vi kom hem vart det öl sen tupplur sen utgång. hittade på lite svenskar och grabbarna grus och någon vikingbar som de hade i bulgarien. han som startade vikingen var där, men han såg inge glad ut, var inte så mycket folk där. de hade ett fint erbjudande doch. redbull vodka och fishshot, saknade redbullen då, det erbjudandet hade ju passat han som handen i handsken. sen spårade det vidare bara. nico tyckte jag var full och dryg, jag tyckte jag var nykter och rolig. bra självuppfattning man har.
tänkte ladda upp lite bilder, men nico sitter ju och tankar ner hela internet så blir inte mycket bandbredd över till lille fitte
tar omvägar för att slippa hororna. nyper nico i stjärten för att slippa massageflickorna. tittar man på dem är det kört, då har man ett halsband (hora) runt halsen, ser jag ut som en bög? ser det ut som jag vill ha ett halsband? och är ful? tror de inte jag kan få nuppa utan att betala?
ännu en gång upp i ottan. nu är det james bond-ön på programmet. ännu en romantisk homoerotisk kärlekstripp med min älskade. om jag fick en baht för varje gång någon gjorde sig lustig på våran bekostnad med orden "honeymooners" då hade jag haft råd att köpa honung och månen. men de enda som inte var par på utflyckten var fem araber och de har nog rest till thai för att bögaloss riktigt hårt. det låg i luften. sen var det ett muslimpar, hon hade burka och syntes knappt, han badisar.
på denna trippen fick vi se lite coola öar och stället där de spelade in mannen med den gyllende pistolen. sen fick vi paddla kanot, det var loligt. vi fick också se några apor som bodde inne i en lagun i en hög ihålig ö. de hade inte mycket plats att leka på, funderade på vad de gjorde hela dagarna, då vart det en snabbis framför våra ögon. de är inte blyga av sig. och guiden som sa excuse me, men det lät kiss me varje gång han skulle berätta nåt. han sa sa att apkungen hade 4 eller 5 fruar. stackarn, räckte det inte med att ha en gnällande apakärring? tydligen inte. sen sa guiden att berget såg ut som en elefant och pekade på ett ställe, nico bara, ja, jag ser. men det var bara det att guiden bara skojade, elefanten var lite längre ner, men nico hade hittat en till. bra av han, men nu kan inte guiden skoja om det längre, men det är ju alltd bättre att ha två bergselefanter än en.
när vi kom hem vart det öl sen tupplur sen utgång. hittade på lite svenskar och grabbarna grus och någon vikingbar som de hade i bulgarien. han som startade vikingen var där, men han såg inge glad ut, var inte så mycket folk där. de hade ett fint erbjudande doch. redbull vodka och fishshot, saknade redbullen då, det erbjudandet hade ju passat han som handen i handsken. sen spårade det vidare bara. nico tyckte jag var full och dryg, jag tyckte jag var nykter och rolig. bra självuppfattning man har.
tänkte ladda upp lite bilder, men nico sitter ju och tankar ner hela internet så blir inte mycket bandbredd över till lille fitte.

Kommentarer
Postat av: Redbullen

fan där missa man nåt.....

2011-12-02 @ 16:27:51
URL: http://flasgatan.blogspot.com
Postat av: Redbullen

fan där missa man nåt.....

2011-12-02 @ 16:28:44
URL: http://flasgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0