!!hurra!!


det är på dagen ett år sedan jag köpte denna mobilen. under det året har jag hunnit:

skickat 5457 sms. det är 454,75 sms i månaden. 14,9 sms per dag. 0,623 i timmen. 0,01 sms per minut.
idag har jag skickat 22 sms.
135 mms under hela året.

detta tyckte jag var mycket. då fick jag höra att min bror hade skickat 200 sms på en dag. det är 12,5 sms i timmen om han har sovit på natten och det har han, annars blir mamma arg på honom. det vill man inte. eller två sms var tionde minut under dygnets alla vakna timmar. inte dåligt! vad som inte heller var dåligt är att han inte vet vad tjejen han skickar med heter, that´s my broo!

av årets alla 8760 timmar har jag talat i telefon 149 timmar 22 minuter och 33 sekunder. 1,7 procent av hela året har jag pratat i mobiltelefon. av dessa har jag blivit uppringd 111h83min75s av timmarna och själv vart uppringaren 37h38min58s. jag har blivit uppringd i 3/4 av mina samtal, poppis? försöker intala mig det iallafall.

nu var det slut på mattelektionen för mig idag. hoppas ingen rättar det bara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0