baby guard

i söndags var jag bebisvakt. jag vaktade en bebis. inte över en pisspause bara, utan flera sammanhängande timmar. gjorde misstaget att jag var förbi min mor med bebisen. nu måste jag klippa mig och skaffa en fräsch flickvän. har de tidigare vart ofräscha? grillat fick jag också, två gånger.
nu till det tråkiga. imorgon börjar jag jobbar igen. 10 raka förmiddagsskift. jag tror inte det är fysiskt möjligt för en människa att klara av 10 raka, än mindre för mig. en fitte vill sova till tio. det är inte mänskligt att gå upp klockan 5!!

Kommentarer
Postat av: tjorven

haha 10 st!

2011-07-12 @ 15:18:34
Postat av: fitte

nu kommer jag inte köpa ut nå mer dricka för att komma innanför dina trosor!! och hör sen ;)

2011-07-13 @ 15:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0