finns det några ryssar kvar i ryssland?


vaknar. vart är jag? nytt hotell? ny hora (chrille)? klockan är 08:00 på telefon, måste vara svensk tid. tittar noggrannare, klockan är 02:00 i sverige. då hinner jag med frukost. jag vart alltså fullast i pattaya igår igen. avestafull i patte. magdafull. aja, jag är ju hungrig. om hungrig=spyfärdig. men jag är härligt svenskt snål och går och äter ändå.

nico säger att han skall upp och sova efter frukosten. jag gnäller på honom som den gamla ragatan jag är. du sover ju bara hela tiden. jag går upp och somnar också. vaknar 14. solen steker och jag tar en 2 timmars strandpromenad i egen full majestät. blåsa under stortån till trots.

det är någonting med saltvatten och klorvatten that´s make my hair shine. men det räcker inte för att förklara det. faboules är det enda ordet som kommer i närheten.

första dagen utan solskydd. galen eller geni? det märker jag inatt om jag kan sova eller inte.

sen hade vi möte bokat med restjej, hon skulle kom till vårt hotell. slutar med att vi åker till henne. bokar flyg till och hotell i phuket. drar imorgon. skall bli skönt att slippa alla ryssar och deras speedos. har nästan gjort så jag vill ha sådana också. pottfrisyr och speedos.

klockan rinner iväg och blir efter 20:00. inte ätit något sen frukost. slänger i mig käk på nåt ställe och några öl. de slår till direkt. köpt fler i butiken på väg hem. sitter hos nico och bloggar och bärsar. utgång skulle vara kul men onödigt när vi måste upp tidigt och checka ut imorgon. om vi kommer gå ut? troligtvis.

varför verkar jag tycka att det är mer okej att fyllefejsboka bara för att jag är i thailand? dumma dumma hjärna..

nico somnade och jag var full. jag går ut själv då. trycker upp hissen två på natten. vem står i hissen? christer. hur sjukt är inte det? festen fortsatte långt efter vad den borde. fitte strippade igen och fick pengar av snygg rysstjej, inte mycket men det är en början på min andra miljon. hennes kille ville att jag skulle klä av mig mer för att tjäna mer, jag tog av en flippflopp, han vart ägd!


Kommentarer
Postat av: Åke

lursson-full?

2011-11-29 @ 17:37:02
Postat av: fitte

nej det är farligt att vara så full..

2011-11-29 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0