down to earth

tror det kan komma nåt gott ur detta också. under tiden jag bara myst och mått bra har bloggen blivit eftersatt. eller utsatt för massa skit skulle man kunna säga. ber om ursäkt för den dåliga kvallen och alla tråkiga inlägg. och ibland uteblivna inlägg. men nu skall jag komma tillbaka bittrare och bättre än någonsin. annars gräver jag ner mig någonstans. kanske kan bli en tävling. då får ni komma och gräva upp mig. jag ger er lite kryptiska meddelanden ala csi och ni får leta. men jag skulle nog bara bli liggandes för ingen bryr sig. ni ser, bittrare än på länge. detta kan bli bra.
har tydligen haft trådlöst internet i modemet hela tiden. kul med nya upptäckter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0