jolåsattduvetattjolåå


jag blev utsatt för en så kallad fuling på gymmet idag. jag skulle ner och köra lite "guns", men när jag drog kortet och kollade vilka pass det fanns såg jag att core:en skulle börja om en kvart. den är jag för slö för att orka gå på tänkte jag, då går magda förbi och *blip* så var jag anmäld på den. tack för trycket magda. hon skratta och jag sitter hemma och gråter.

jag var ensam kille på det passet. det kändes konstigt när vi låg på rygg och juckade mot taket i takt till musiken.

sen blev det ett gympass på det. och vid 22 blir det en promenad. jag skall komma i mina lila badbyxor med blomster på innan november, så är det bara.

kyckling och ris på menyn.


Kommentarer
Postat av: N!c

alltså we need to talk... och btw, helt rätt om ris. den ska man äta hemma och inte på kina restaurang

2011-10-04 @ 23:25:15
Postat av: fitte

word!!

2011-10-05 @ 17:10:58
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0