spader kung frädrik


jag fick lite inspiration från en tjej som tappat bort många bankomatkort. jag kom att tänka på en fylla från fem årsedan kanske. den utspelar sig i falun eller borlänge.


fyllan var hård mot mig och vakten lika så. men in kom jag på klubben. vi dansade, stojade och ett och annat järn slank ned. när dimman kommit skulle jag beställa, troligvis en red bull-vodka. men kortet var borta. helvete, måste spärra. ringer och spärrar och fortsätter sedan att dansa med små erotiska höftrörelser som kvinnor gillat sedan -70talet. kommer på ideen att beställa nåt att dricka, går och gör det, men kortet är borta. helvete, måste spärra. ringer och spärrar går sedan och kissar som män gillat sedan tidigt -stental. blir törstig av allt kissande.. så håller det på resten av kvällen tills tanten som jag ringt 7 gånger ber mig att sluta ringa. jag förstår inte vad hon talar om.


så jag har inte tappat bort sju kort, men jag har spärrat samma kort sju gånger. nästan lika bra?


dagen efter vaknar jag och hittar kortet i en annan ficka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0