boobie holder unbuttoning expert


gunde svan är sjuk och kan inte vara med i mästarnas mästare. han har mykoplasma och det kan ju vara den coolaste sjukdomen, namnet iallafall.
vilket avbräck tänkte jag som inte ens skall se skiten. men man vill ju ändå hjälpa till och dra sitt strå till stacken. så jag kom på den perfekta killen att hoppa in i hans ställe och fylla hans skor. kim jong il. nordkoreas ledare. han är ju lite av en allkonstnär. bra på allt. han flyger jetplan, producerar film, världens främste poet och han gjorde fem hole in one på sin första golfrunda, det är oöverträffat i golfhistorien, inte ens tiger klarade av det. skulle inte han vara perfekt för det programmet. alla andra kanske blir ledsna att bli utklassade, eller nästan våldtagna så hårt (ungefär som robban blir av mig i wordfeud) av en 70åring, men vi alla minns ju stenmarck från förra året.



jag själv är rätt värdelös på det mesta. men det är en skill jag har som sticker ut. det är att knäppa upp bh:ar, jag har alltid haft en naturlig fallenhet för att knäppa upp dessa bysthållare. jag är högerhänt, men det lustiga är att jag "knäpperupp" bäst med vänsterhanden, men jag är klart över average med högern. det är alltid ett kul partytrick att göra på fester, att gå upp bakom en tjej och bara göra det. alla killarna gillar det och man skall ju vara minst två för att det skall vara kul. men det värsta är att jag är så stolt över talangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0