har du verkligen licens för den där tv:n? nej men för hagelbrakaren..

 
jag satt i godaro och satte i mig tre portioner med kräfstjärts-, fetaost- och avocadosallad med guacemole till. spymätt och sallad hör man inte ofta i samma mening. jag gillar att banta hehe.
 
då plingar det på dörren. jag går och öppnar i kallingar och där står en fet och svettig gubbe, jag bor högst upp så han var nog lite tjockare för alla trappor sedan och lite torrare. han frågar om jag betalat tvlicens, nej jag har ingen tv säger jag högt för att överrösta tvn som låter ovanligt högt just nu. slänger igen dörren och svetten har smittat. springer fort som fan och sänker ljudet. gubbe!!!
 
nu skall jag bara titta på ettan och tvåan resten av veckan bara för att jävlas tillbaka lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0