y u no work?


jag var ute på lite äventyr, kameran fick givetvis slå följe. jag såg världens roligaste grej, tog upp kameran för att föreviga och för att sedan kunna visa er. men då hade jag glömt tagit ur batteriet ur laddaren, följdaktligen funkade inte kameran.

sedan gick vi förbi teknikmagasinet. då tänkte jag smart som jag är att det är väl bara att köpa ett nytt minneskort så är det ju bara att fota på, så slipper jag missa fler av världens roligaste saker.

jag gick in i butiken med två hundralappar, kommer ut med åtta gigabyte förvaring av secure digital-typ. tar upp kameran för att få den funktionsduglig igen, öppnar luckan och ser att det sitter ett minneskort där redan. men batterifacket är tomt. dumma hjärna, y u no work?


Kommentarer
Postat av: Torsten

Du är såååååååååååååååå himla dum, Thorleif!

2012-02-10 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0