jobbat fm, dags att sova månne?

 
efter ett avslutat tolvtimmarspass på jobbet så skulle jag iväg på lite hemligheter. vägen dit stimulerade till stimulerandekörning. jag gasade och bilen svarade med tårframkallande ljud och ryggtryck mot recarostol. på ett smalt parti av den böljande vägen får jag ett vackert möte och håller på att kollidera. det var en annan honda civic type r körd av en tjej givetvis, annars hade vi inte ens vart nära att krocka.
 
men tänk er synen om vi krockat, som en siamesiskbiltvilling, vi hade kunnat skrattat bland skrotet och frågat varandra, jaha, är det din frontspoiler? vet ej, den är ju identisk med din. men är det din 201hk vtec-motor som varvar 8500 rpm, hehe, samma igen. men är det ditt hår som ligger där? vet ej, var har ju lika frippa. men vems gigantiska penis är det då, frågar jag nu lätt irriterad. din säger hon. blunda säger jag blygt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0