RE: Jobbansökan, Zinkgruva

 
jag har känt mig lite håglös och ur gängor de sista veckorna. mest suttit under min sovrumspalm med soldaten i hand och inte velat umgås med de andra små bruksarna. bara min bästa kamrat som fått leka med min bästa kamrat, iykwim. kom och tänka på min gamla zinkbrist. trötthet och alla andra symtom som kan vara 69 andra saker också. så jag tänkte läsa på lite.
 
"man har länge förstått att kvinnor behöver mer järn än män eftersom de förlorar en ansenlig mängd med sina månatliga blödningar. redan på 70-talet började man även förstå att det finns ett mineral som är särskilt viktigt för män, zink. kroppens mest zinkrika organ är prostata och testiklarna, två kroppsdelar som är delaktiga i produktionen av sädesvätskan. sädesvätskan innehåller nämligen en ansenlig mängd zink, något som är nödvändigt för att sädescellernas arvsmassa ska produceras och skyddas. en man som är sexuellt aktiv förlorar därför en del zink med sädesvätskan."
 
så jag har kommit fram till att jag knullar mig sjuk. och förstår varför man är så trött efter samlag, kroppen vill att man skall sova då, inte ligga och skeda och viska kärleksfulla ramsor i timtal.
 
och vad man skall äta för att bli frisk? ost, knäckebröd, kaviar och nötkött osv. den som känner mig (detta är min enda kost ungefär, och delicatobollar, men det stod inget zinkinnehåll på dem) tycker att det är lide lustigt att jag kan ha zinkbrist, men den som känner mig bäst förstår kanske ändå, if you know what i mean.
 
 

Kommentarer
Postat av: .

du borde ha veckans bild, du har sjukt snygg kropp!!!!!

2013-09-02 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0