dubbat är säkrast på vintern.

 
laddade hem en film igår. 1080p, krispigt dts, 11gb. det tog sin lilla tid, men jag skulle ju få lön för mödan. det låter lite som ett jobb för oskuldstagarna annars, lön för mödan. 
 
filmen börjar med en flygvärdinna som går och går men aldrig kommer till gaten. efter sju minuter är hon framme och börjar släppa på folk på planet, hon snackar spanska. men det är lugnt, flygplatsen kanske är i mexico.
 
nästa scen är två grabbar som sitter i en soffa och kollar på bikinibrudar som skjuter med automatvapen, det är slowmotion och studsande boobies. när de slutat dreggla och börjar tala pratar de franska. jag skjuter i från mig de dumma tankarna och tror att scenen nog skall vara ironisk. de tittar på det dummaste av program men skall verka vara intellektuella.
 
nej vem försöker jag lura? filmen är dubbad och som straff för den dumma och olagliga nedladdningen får jag och min skolafranska genomlida fanskapet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0