tillsammans

 
har inte sett så mycket omänniskor sen jag var vid sjöviks folkhögskolan sist, det kan bara betyda att det är första maj. okammade, orakade, osminkade och ohyfsade människor överallt. var på coop och hade högerregeln på min sida när jag gick till de knallgrönaste av äpplen, då kommer en omänniska och går rakt in i mig, som tur var för mig så har jag gymmat och spelat fotboll de senaste tjugi åren och hade min tyngdpunkt lite lägre än han, därför slutade han på baken och jag med armarna i luften i en vild segergest. 
 
höll på att krocka med tåget också, kan ju låta lite läskigt men det var förstamajtåget och även om jag krockat in i dem så hade det inte kunnat blivit nå rödare än var det redan var.
 
men fick lite hopp om dagens ungdom då en 18åring stegar fram bakom mig i kön och köper tre folköl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0