slagen av elmo

vad det än handlar om så gillar jag att vinna. skulle inte säga att jag skulle gå så långt som att gå över lik, för det är äckligt. men jag skulle nog kunna gå över någon som jag är lik iallafall. så imorse tjuvstartade jag, första bärssmoke:en vid 10 i solskenet. 
 
det har diskuterats flitigt de senaste dagarna hur blek man blitt. och som lite bevis lyckades jag inte bränna mig, men steget innan av endast 2timmar i höstsolen. hann bli fyrölsfull, nickokickad. men för att inte bli för nicokickad idag så kör jag varannan luft.
 
men med sånt städväder det var idag med skinande sol så lyssnade jag på dunkadunka och dansade med moppen i ett härligt städmode. nu efter en gosig tupplur blir det suga kortburk och hinka grogg. skall slicka i mig de sista knapriga smulorna av ungdom jag har kvar denna veckan.
 
skall springa nu, annars får jag stryk av nico. puss och puss osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är sämst.

2013-10-23 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0