masspsykos

 
en grupp med massa ståendes, svettiga tjockisar. med färgglada kläder, men inte lika glada miner. som blir fotade, medans en smal, svettig och lika färgglad tjej, men med gladare min ligger framför alla (som målvakterna fick göra på lagfotot i fotboll i P7.). sen upp med skiten på facebook.
 
nu kanske du tror att jag skriver om en gruppbild efter ett härligt crossfitpass. och ja, det var precis vad jag gjorde. men varför gör man så? skall jag bli impad att ni tränat? att ni är ett härligt sammansvetsat gäng som svettas tillsammans? för jag ser inte att finngubbarna tar kort efter de bastat tillsammans, med taisto liggandes glad med skönt häng på pungen. och inte blir jag impad att ni kör ett crossfitpass i veckan för att sedan gå hem och dyka ner i godisskålen.
 
jag vill verkligen veta syftet med dessa bilder för de blir bara fler och fler. och jag vill veta vem den stackars kraken är som tar bilden och således ej får vara med och bli taggad på fejan.
 
berätta nu, annars kommer jag lägga upp en bild efter varje träningspass jag gör. om det så är med cykelbyxor på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0