du är så himla hiv positiv


från att ha haft inställningen, fan va kul vi ska ha i sunny beach. har det slagit över till, kommer vi hem levande från sunny beach?

anledningen är att alx läste på någons blogg;  min brors kusins tjejes kompis hade somnat på stranden i sunny beach, när han vaknade så hade han en spruta i armen, med en lapp där det stod välkommen till hiv-klubben (fast på engelska troligtvis). mycket riktigt, när han kom hem och testade sig hade han hiv. eftersom jag känner mig själv och redan har sovit på stranden i sunny beach (jag klarade mig med ett förkylningesvirus, sen att man hade elaka kamrater som var tvungen att bränna på ac:n för allt den var värd ändå kan man ju diskutera så här i efterhand hur snällt det var, men inge hiv i alla fall)så får man ju en liten klump av oro i magen.

började söka på detta på internet och kom fram till att dessa rykten har funnits sen början av 90-talet, de kom från usa och var som följer; en tjej skulle gå på bio och sätter sig i biofåtöljen men kollade inte var hon satte sig och hon satte sig rakt på en humla, nej det var han på julafton, hon satte sig rakt på en kanyl. naturligt så reser hon sig för att se efter vad som ådrog henne den lite stickande känslan i baken (jag får roland från torsk på tallin på näthinnan) när hon ser efter så är det en lite lapp (nej, inge dvärg från lappland) där det står, welcome to h.i.v.  sen har ryktena florert och ändrat lite skepnad på internet. men det skulle ju vara kul att höra från kompisens kusins bror, vad han tycker om att ha hiv. men det får man ju som tur är aldrig göra.

slutsats: vill jag sova på stranden, så kommer jag sova på stranden. sen om jag blir våldtagen och rånad så är det som det är, förresten så kommer jag inte ha några värdefulla saker på mig. så det enda (ja det är en ordvits i detta sammanhang) de kan ta är ju min anala-oskuld, men efter lite snyftande och skrubbande så går nog känslan av skuld bort, det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0