jack the handyman

en bandlista börjar sakta men säkert ta form i skallen. men det finns ett stort problem. det är för mycket bra band. ska jag hinna med att se alla band jag vill se, då kommer jag inte hinna bli full! det är så många av banden som lätt skulle kunna headline:a en festival. men här går de på i parti och minut.

hittar en fem minuters lucka mellan korn och mötley, kanske hinner halsa en flaska jack? det är fan rock´n´roll det!  får ta med bongen så hinner jag säkerligen, men det är mer fjortis än rock´n´roll. men jag är säker i min rock´n´roll:itet! så det gör inget.

men det slutar väl som vanligt med att man dyngar ner sig (i dubbel bemärkelse) och ligger och krälar i leran och missar alla bra band och de dåliga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0