the evidence are assembling


var nyss på systemet för andra gången denna dag. det går inte att förneka längre. fitte är nog bara nitton år. alxs arbetskamrater säger att han ser ut att vara nitton kanske tjugo. på systemet med samma kassörska måste han vissa leg två gånger inom loppet av fyra timmar. antingen kan det ju vara att jag är så otroligt okarismatisk att ingen kommer ihåg mig eller så måste jag vissa leg två gånger för att jag ser så otroligt ung ut. jag skulle nog satsa på det sista.

men nu skall jag gå i slash fotspår och dricka jd, lots and lots of it! det är ju kalas idag och den som säger att jag ser ut som en nittonåring skall firas rejält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0