lite av varje


det funkade, det var roligt. givetvis är det tequila knack jag skriver om. eller mintu knack, rättare skrivet. det slog till och det slog till som fan. men det kan ju ha vart någon av de åtta ölen eller kanske den halva flaskan captain morgan också? men det får jag aldrig reda på. tog förresten med mig en färdknäpp när jag skulle ner till krogen, det är ju en otroligt lång väg att gå, i alla fall på fyllan.

men heter det färdknäpp? sökte på google och fick bara upp massa texter om förlossningstjossan, färdknäppen i det sammanhanget är "pippet" som får igång hela barnafödande processen. en som skrev om det trodde att det var själva bankandet under samlaget som fick ungen att vilja komma ut, men det tror jag inte på. vilken unge skulle vilja komma ut och se sin mor och far (förhoppningsvis far) liggandes och pippa? det är något inte jag skulle vilja uppleva. men det trodde hon, pucko! det är tydligen något i sperman som sätter igång värkarna och det, så det hjälper inte om man typ sprutar i ansiktet.
men tillbaka till den första färdknäppen nu, det blev en halvliters cola flaska med rom och givetvis cola i. hade kanske hunnit dricka tre munnar när jag kom fram till kingen. det var nästan ingen kö så jag kom in snabbt. men vad gjorde lilla fitte med sin färdknäpp då, undrar ni. jo den åkte ner i byxbenet alá parken15årsfylla. är fan expert på att smuggla in sprit på krogen. men det roliga var att jag helt öppet hade gått runt och druckit ur halv liters flaskan inne på kingen.
nej jag kommer inte ihåg, har kameran att tacka för det minnet. sen tappade jag bort bankomatkortet inne där också, så jag ringde 118118 för att få numret till dit man spärrar kortet. men när de svarade så glömde jag bort varför jag hade ringt. efter krogen var alx för ovanlighetens skull fyllehungrig (IRONIDELUXE!!!) vi gick till attila, men när jag skulle betala gick det ju inte för kortet var ju borta. imorse när jag vaknade kollade jag att mobilen och kameran var med hem och det var dem. men hittade inte på plonkan, den sitter ju ändå fast med kedja och allt så den borde man ju verkligen få med sig hem. men den låg så fint upplagd på rumsbordet, med byxorna brevid. skärpet hade jag också tagit ur av någon anledning. sa jag att jag vaknade i t-shirt och kallingar? jag sover alltid naken!! jag blev väldigt chokad. jag tittade i plonkan och jag hade lagt kortet i pengafacket inte kortfacket. men det  var spärrat, så jag kan ju inte ha varit så full?

Kommentarer
Postat av: Trixie

åh jag hade också velat komma in på kingen :( buhu

2009-09-19 @ 09:58:04
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0