bättre än överraskningssex


igår var lite av överraskningarnas dag. den första, rage against the machine till download!!! ratm till download, trodde aldrig jag skulle få se dem. när vi är inne på temat om saker jag inte trodde jag skulle få se, kommer överraskning nummer två. det kan vara den största, bästa och mest oväntade överraskningen i mannaminne.
jag kommer hem från jobbet lite efter elva på kvällen, jag börjar msn:a med mitt hjärta som är i stockholm. jag hör hur någon sätter en nyckel i dörren, dörren öppnas och någon börjar springa. jag håller på att skita på mig, men väljer att hoppa upp från datastolen och flyger fram till dörren. och där står hon som en vacker gudinna, överraskningarnas gudinna. hon som jag nyss talade med, som var i stockholm. hon står nu mitt framför mig i egen hög person. galet, GALET!! det blev myskväll deluxe. vi såg filmen the collector. hade jag sett den innan hjärtat gjorde sitt intrång, då hade jag dött av en hjärtattack, inge snack om saken. jag hade dött på fläcken!! men nu lever jag och frodas med mitt hjärt bredvid mig i sängen, precis som det skall vara.

nu blir det stan, och SEMLA. det är ju fakstiskt fettisdagen idag.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

världens bästa hjärta, JAG SAKNADE DIG JU SÅ MYCKET <3

2010-02-16 @ 11:39:47
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0