;pppPPPppp bbbBBBbbb;

 

jag märkte en sak idag. människor är väldigt snälla och trevliga när dem är fulla. och hur kunde jag märka det? jo jag var nykter och det brukar jag tydligen inte vara.

jag har fått nya kompisar och ett nytt jobb. ett välbetalt jobb, mellan 25- och 30tusen rent i månaden skulle jag tjäna. och just det, jag glömde nästan kompisen, han skulle leka med mig varje dag, inte dåligt va? poängen är, varför skall alkoholister anses vara sjuka? dem är ju bara snälla. kan man vara för snäll kanske? som den där gubben på grand som jämnt bjöd mig på whiskey när jag var liten. han hade väl inget snuskigt i baktanken va?

 

sen fick jag höra att fitte.blogg.se är som den där goda karamellen man spara i godispåsen till sist. först läser man alla stora superbloggar, sen som sista grädde på moset läser man fitte.blogg.se, men argumentet faller på sin egen dumhet! har du någonsin öppnat en halvfull paradisask och det har funnits en trillingnöt kvar? nej, jag tänkte väl det. det finna bara massa äckliga likör grejer kvar. poängen är, man spara inte det bästa till sist. eller så skulle man kunna säga..

 

..”jag tycker fitte.blogg.se är bäst, men så var fitte.blogg.se inte bäst. ;pppPPPppp;())/);:;:;PPpP”

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

du har fått storhetsvansinne. och det kan ha varit ditt tråkigaste inlägg NÅGONSIN. shape up!

2010-06-05 @ 10:53:48
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: fitte

ojsan, jag trodde att det var lite på skoj. men tur att jag inte skrev att jag skulle få jobbet pga mitt utseende, inte jobb som model eller liknande, utan för att jag såg bra ut. inte snygg, utan såg ut att vara bra..

2010-06-05 @ 11:44:03
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0