thief


idag gjorde jag det pinsammaste jag någonsin har gjort. fan, fan, fan och fan.

jag skulle in på coop och köpa en deodorant, jag har min syster med mig. jag hittar deon jag skall ha, tar den i hand och traskar i lugnt mak mot kassan.
jag ser till min stora förvåning att det är tomt, så jag skyndar fram, likt en pensioner skyndar på ett julbord. visst dem måste stressa för dem dör snart. men skit i det nu. jag ställer deon på rullbandet och tar upp min portmonä, då slår det mig. jag skulle köpa glass också, jag slänger ner grejerna i fickan och skyndar till glassen för att slippa köa.
tar en stor kartong med piggelin, dem är ju så goda, men även läskande! det har hunnit kommit en före, men damen har inte så mycket matvaror. jag samtalar med min syster om både stort och smått. nu är det äntligen min tur, kön bakom har hunnit växa. jag lägger upp glassen och drar först coop-kortet..

syster - men vart är deon då?

fan också, glömde jag den vid glassen tänker jag?

syster - vart är deon?

helvete, ligger den i fickan? jag känner efter. mycket riktigt, där ligger deon. jag vet att det inte spelar någon roll vad jag än säger. killen i kassan kommer tro att jag försökte sno deon för 24:90:- jag ger den till honom och han bipar in den. jag drar betalkortet. jag skäms.

killen i kassan - det är inte okey!!

fitte - det är klart det inte är okey.

dem orden betyder ingenting för honom. nu kan jag aldrig mer handla på coop. jag som nyss skaffat coop-kort. typiskt!

men vad har jag lärt mig då? jo, nästa gång jag snattar så skall jag göra det utan att någon märker det.


Kommentarer
Postat av: Trixie

åh fitte, det här måste vara för pinsamt för att vara sant? hahahha

2010-06-30 @ 22:32:00
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0