52+19=äckligt


jag har inte känt mig som en person som skulle bli provocerad eller äcklad av det som jag bevittnade idag. jag strosade i lugnt mak uppför en längre gata. jag ser en far och dotter kliva ur ett hus längst upp på gatan. de ställer sig oroväckande nära varandra, och pappan 52 år och sliten, hånglar upp sin dotter som är 19 år i brygga. jag trodde inte att jag skulle reagera med sådan avsky mot sådan öppen och ärlig incest. okej, jag får hoppas att dessa två personer inte var far och dotter. men ålderskillnaden trodde jag att jag var okej med. man har ju sett alla dessa gamla rockrävar bestiga dessa unga fotomodeller. men när jag såg det så öppet så fylldes jag bara med avsky. det verkade bara vara en ren och skär provokation från deras sida.

när jag blev så uppspelt över detta så kom det ett sug från min sida att göra något galet som kanske kunde irritera eller provocera någon annan. jag fyllde min mun med mitt medhavda vatten och sprutade det rakt ut, inte så jag träffade någon, precis som boxarna gör mellan ronderna. men det var ingen som reagerade.

Kommentarer
Postat av: Trixie

du e ju totalsjuk :) fast jag tycker faktiskt som du, att det är äckligt med sånna där snuskhångel.

2010-05-13 @ 19:33:42
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0