battle avesta

det blev lite konstig stämmning på stan igår. stod och beställde en fläskig burgare när en turk började anklaga en kille för att ha pissat på hans ben.
om det var sant vet jag ej, men benet var onekligen blött.
det gick en lite stund sen rök hela avesta ihop ute på torget. svenskarna mot turkarna var det. kännde lite som killarna mot tjejerna i skolan. men jag drar inga vidare paralleler.
men vissa av svenskarna var invarare, men de har vart här tillräckligt länge för att vara integrerade tror jag.
jag låg nyss och funderade över fylleslagsmål. jag kollar mycket på ufc, där är det vktigt med head movment. men det känns som att rör man huvudet då på fylla så hjälper man nog det andra fyllot mer med att träffa än om man sdtår still.
jag vet inte.
men det var kul att se lite slagsmål. brukar alltid missa det. så jag stod där och drack läsk och mådde bra helt enkelt.
det blev lite konstig stämmning på stan igår. stod och beställde en fläskig burgare när en turk började anklaga en kille för att ha pissat på hans ben. om det var sant vet jag ej, men benet var onekligen blött. och killen såg ut som en hund.
det gick en lite stund sen rök hela avesta ihop ute på torget. svenskarna mot turkarna var det. kändes lite som killarna mot tjejerna i skolan. men jag drar inga vidare paralleller.
men vissa av svenskarna var invandrare, men de har vart här tillräckligt länge för att vara integrerade tror jag.
jag låg nyss och funderade över fylleslagsmål. jag kollar mycket på ufc, där är det viktigt med head movement. men det känns som att rör man huvudet då på fylla så hjälper man nog det andra fyllot mer med att träffa än om man står still. jag vet inte. men det var kul att se lite slagsmål. brukar alltid missa det. så jag stod där och drack läsk och mådde bra helt enkelt.
vilka som vann? jag känner mig ju lite färgad i denna frågan om ni tillåter lite rasisthumor. men det såg ut som svenskarna toppat formen lite bättre, käkar lite mer spenat än turkarna. nu får vi se om svenskarna törs äta nå mer pizza i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0