great responsibility


vill bara börja med att be om ursäkt för den låga nivån på bloggen. de borde inte gå att lägga upp bloggar på nätterna! jag tar inte ansvar för det som skrivs efter 22:00, det får blogg.se göra.

jag skulle behöva gå en intensivkurs i hårknuteri. jag har bara gjort en enkel 180 graders böjning med snodd, men det får man ingen tio poängare för, av han james ervin eller vad bögen (ursäkta för allt bögeri, jag har inget emot bögar, jag älskar bögar, men jag älskar inte med bögar)i dansprogrammet nu heter. och håret är för långt för det.

jag behöver ha lite tips och trix, detta är inget man sitter och frågar flintiga gubbar uppe på bruket om. går det att köra en dubbel 180 gradare? eller hur trixar man ihop hela skiten till en boll? kom bara inte och säg att jag skall klippa mig, då klipper jag till dig! nej jag bara skoja, med långt hår kommer stort ansvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0