idol-fitte

det är få personer i världen som är lika bra på att sjunga i bilen som jag är. idag drog jag av metallicas mama said så att halsmandlarna vibrerade, då har jag ändå opererat bort dem.
nu i idoltider tänkte jag att det vore skoj om man spelade in det man sjöng och lyssna på i efterhand, för i mitt huvud är det felfritt det jag sjunger, jag sätter varje ton. sagt och gjort, jag skred till verket.
vid lyssningen sen var det inte lika roligt längre. hur tondöv får man bli? jag förstår min medpassagerare som tyckte att jag skulle sluta sjunga vid några av de starkare partierna. jag som ville vara med i idol. det skulle ju passa mig perfekt, tror det räcker att man är kille och hårdrockare så vinner man ju hela klabbet.
annars tyckte en jobbarkompis att jag skulle vara med i bb. jag har utseendet, håret och ironin. skall man ta det som en komplimang?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0