bla bla bla


nico tyckte att jag skulle skriva en blogg om honom. så här kommer historien om när fitte frågade nico för tusende gången om han skulle med och börja gymma.


fitte - ska du inte med och börja träna nu då?


nico - tycker du jag är tjock? är du rasist? är det för jag är brun?


där stod han med sitt intryckta bröst och sin biaframage, blek och undernärd och smörjde in sig. jag hade inte sexpacksmage att säga sanningen. jag ljög och sa nej, ja, ja och att du är fin som du är.


han är som en ömtålig blomma som man måste vårda just ömt.



nu skall jag göra som a-lagarna gör på systemet. gå och hänga på låset till i-fom, må bättre eller vad de nu heter denna dagen. kärt barn.. då vet ni det mina barn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså fitte hur kan du skriva såna saker om din vän? det är mobbning, och jag har träffat nico och tycker han är snygg och fin som han är.Han kanske behöver träna men allt du skrev stämmer inte ens alls... Du borde skämmas fitte

2012-01-14 @ 15:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0