gogglesfitte





skidåkning och videokameror är ju inte det första som man tänker på när man läser POV. och hur förklarar man för afterskiragget att man vill ha brillorna på under akten?

"jag känner mig naken utan mina goggles"

"jag har samma fel som medusa och du blir sten om du ser mina ögon. samma fel som dina bröst har, fast de har mindre verkningsområde. där nere, det blir stenhårt." 

"jag är blind"

men den stora frågan är ju hur man förklara användandet av dem under akten på sommaren, utan att verka vara utvecklingsstörd ala springarunt med cykelhjälm i tid och otid.

tjejen - åker du skidor?

killen med goggles - nej. men du kanske har sett serien, en annan del av avesta? det är hisskrille,discokjelle och gogglesfitte. ett jävla fint gäng om du frågar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0