tandläkarskräck 2.0: rädd för att betala

 
tid hos tandläkaren, får påminnelse dagen innan på telefonen "FREDRIK! har du glömt din tid hos tandläkarn?" vad tror de om mig? klart jag har. tidsoptimist som jag kanske är en skvätt så åker jag dit i sista minutrarna, men de har har tydligen flyttat och bytt namn, vet inte hur många tjejer som gjort det för mig. de kallar mig stalker men jag heter ju fitte, knasbollar.hinner i sista sekund iallafall.
 
de nya namnet är örnen, smart av tandfabriken att döpa sig till ett djur som inte har några tänder.
 
sätter mig i stolen och splatterfilmen är igång, blod överallt och metall mot tandljud. känner mig som en skattefuskare som lurat staten på miljarbelopp, för hon tjatar om att jag fuskar med tänderna, använder du tandtråd? ja, i tre dagar efter jag gått härifrån, sen inte så mycket på ett och ett halvt år. jag är ärlig, alltid nåt. med munnen full av plåster haltar jag ut och skall betala, 900:- skall de ha. 300 extra förextrainkalladesjukdomsåtgärder, det var en bild de tog extra, det var över på en minut, de är voguefotografer verkar de tro. haltar vidare och känner mig rövknullad. och munknullad. en bra start på dagen med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0