god morgon

 
rullar ur sängen krampaktigt kramandes av kudde. det är inte vad jag vill, men vad kissblåsa måste. när jobbet är gjort känns det jobbigt att lägga sig igen. laddar äggkokaren och förbereder husman med husmans bästa vän, kaviar.
 
en rejäl kraftansträngning senare föräras soffan med min gloriösa bak. handen i handsken närmast, soffan i baken. dosknappar smeks och gasen i tvn ger mig bunheads och ljudsystemet vibrerar fram ett krispigt surround sound. vad jag och mitt nyvakna fragila sinne inte var beredda på var ett gilmore girls på speed. törs inte släppa öronen de sekunder det krävs för att mute:a tvn. samtidigt trollbinds jag av munnar som rör sig i hastigheter tidigare inte kända för människan och undertexter som bara blixtrar förbi.
 
vaknar upp med smegma kring mun och tumme på golvet än en gång, med nytt program på tvn. epilepsi? vet ej, bara glad att jag lever. slibbig? ja. mättande? ja, hehe.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0