frågestund har guld i mun.

 
imorgon smäller det igen, menar inte fotbollsmatchen som jag råkade snavade in på och snubblade vidare på ett bananskal och kommer närvara vid eller invid imorgon vid två på avestavallen samling klockan ett ombyttaklara halvtvå. utan ännu en lekfull och härlig eller hatisk och ohärlig frågestund imorgon. ni avgör, det är som jepardy om någon minns det formatet, jag ger svaren och ni ställer frågorna. frågor på det? antar att ni är tokbomade redan, så ni fattar nog poängen, eller galoppen då jag har några hästtjejer som läser, gnägg på er.
 
så ta chansen när ni är fulla, fulla av kärlek och fråga på, men jag svarar inte på fråga två.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0