sjuk

 
hade en lagom sjuk dröm inatt. det var som en film. tre brunisar i åldern 10-15 år som smusslar med nåt inne på en bakgård. man ser det från ögonen på en nazzekärring från hennes fönster. det ser ut som de håller på med heroin. de kommer massa fler nazister och går förbi och då hukar sig brunisarna, då ser man att det inte håller på och eldar på sitt heroin utan "rostar några ruttna mackor med tändare". i det ögonblicket man går från fördom till att tycka synd om dem så ser nazisterna dem och går mot dem med aggresiva steg.. nu törs jag inte berätta vad som hände. men det var soundtrack till som jag måste kommit på i sömnen. 
 
tänk på att jag inte är rappare.
 
brunis by fitte
 
"hej alla negrer, hej alla turkar och scouter
 
hej alla normän, hej alla danskar och balter"
 

jag höll på att skratta ihjälmig när jag vaknade och hade den låten på hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Bitch

Hahahaaha!!

2013-05-25 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0