fuck the aina

 
slänger in kassarna i bilen, hoppar in, sätter inte på mig bältet och burnar iväg. håller på att köra över en oaktsam kinestant, svänger runt hörnet och poliskontroll, blir invinkad, kör en fuling och låtsas ta av mig bältet och stannar.
 
polistjej - hej, detta är en kontroll av nykterhet, bältesanvändning och körkort.
 
fitte - hej, vilken tur för jag har precis fixat nytt körkort.
 
pt - så jag är först att se det?
 
fitte - nej, de på systemet och krogen har sett det.
 
pt - så du har festat i helgen?
 
fitte - nej förra, även fast jag har samma puls som anders södergren under femmilen och ser lika skyldig ut som de i lyxfällan.
 
blåser
 
pt - detta ser bra ut. sista frågan, hade du bälte på dig?
 
fitte - givetvis.
 
pt - okej, bra. nu var vi klara,tack och hej.
 
fitte - prftruuf. (var det enda jag fick ur mig för jag var så nervös, full av adrenalin och nervositet.
 
en kvart efter har jag fortfarande ont i hjärtat. fast jag vet att jag inte druckit så mycket sen igår kom jag på mitt i meningen. oups. 
 
saker jag är mest rädd för. 
 
3:spindlar.
 
2:att bli allergisk mot delicatobollar.
 
1:poliser, speciellt polistjejer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0