jag mår illa

 
vad har hänt med facebook och vad hände med gammal hederlig nätmobbning? nu är alla så jävla snälla, söta och goa mot varandra. kräks på er alla!! styrkekramar hit och styrkekramar dit. men det enda man kan lita på är att ni snackar skit bakom ryggen sen, skriv det på fejjan istället så slipper jag sitta hemma och kräkas.
 
måste alla berätta om alla sina problem och få tusen lajks och tusen styrkekramar? jag kräks. vad hände med att sitta hemma och må dåligt själv? måste du ge mig bulimi? kräks, kräks och kräks. 
 
och har ett pucko börjat skrivit styrkekram, då skall alla andra puckon gå i den uppkörda vägen och också skriva styrkekram. skall du ändå vara äcklig så var äckligt innovativ och skriv styrkeklapp på kinden eller highfive i ansiktet.
 
den enda styrkekramen jag skulle vilja ha är en av tove styrke,det skulle vara som när jag och agnes tog på varandra i sala, fast med tove.
 
 

Kommentarer
Postat av: menage a trois

styrkekram, <3, jag är här för dig om du vill prata. Puss

2014-03-05 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0