one month anniversary


 

"i´m going fucking crazy and i´m losing my mind"

de orden skrek zak tell ut någon gång på 90-talet med sitt band clawfinger. lite så känner jag idag när jag och inte träning firar en månad tillsammans. jag hatar att inte få/kunna träna! det har varit bulgarien, tidsbrist och nu halsjäveln som håller på och krånglar till det mellan mig och min kära träning. jag saknar svettlukten, träningsvärken och känslan av att, vafan håller jag på med? jag kunde ligga hemma och chipsochdippa nu.
men är man dum så får kroppen lida. 

men imorgon smäller det, då ska jag göra slut med inte träning, halsont eller ej, ingenting kan stoppa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0