snygg, sexig, sjuk


det är jobbigt att vara sjuk, men vad som är än mer jobbigt är att vara sambo med någon som är sjuk.

det är en orgie i självömkan, som man inte har sett sedan jag själv var sjuk (jag är kille, då är det ok).
utbrotten haglar tätare än riskornen på ett bröllop (hallå, är du inte sjuk? hur kan du orka bråka?).
säger bara tack och godnatt, till en god natts sömn. det är hej snörvel, hallå host och tjena snark.
det går inte att följa med ut och göra något, men att städa hela lägenhetetn inklusive torkning av lister och golv, det har du kraft till.
det skall klias i hårbotten och på ryggen, det skall lagas mat (inga problem).
men man undrar ju om det är en charad för att få uppmärksamhet? men hur det än är så är hon så söt när hon tycker synd om sig själv och jag älskar hesa tjejer, så nu ställer jag frågor, enbart för att få höra henne prata. inte för att få höra något vettigt, vilket jag ändå aldrig får.
tur att hon är sjuk och inte kan läsa det sista, för det är väl synen som försvinner? eller var det lukten?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0