lovechild


fick sms från ica, nu har våra kärlekshårddiskar från webhallen kommit. drar till med en vit lögn till alx och slänger mig upp på min blåametallspringare och susar med höstvinden i håret. väl i kön så stod de flesta på inte paket sidan (den av köerna med paketetn, döh), det var bara en morsa med två ungar framför fast klockan var elva, pensionerstid. när jag står och väntar på den dryga morsan som låter ungarna 5 och 3 betala sina tidningar och tycker att de är så gulliga, fast hela kön och han i kassan tycker hon seeegar sig. ändå ska hon kolla allas reaktioner på att en 5 åring klarar av att hålla i en femtiolapp och sedan på kommando ge den till killen i kassan. jag säger bara, bravo, hatten av till dig, gud vilken duktig unge du har, rena rama underbarnet.
under tiden allt detta utspelar sig försöker jag fördriva tiden, läser sms-avit bla. och upptäcker till min stora fasa, "paketet hämtas tidigast 11-13" det vet man ju vad det betyder, klockan hinner ju säkert bli tre innan de fått upp paketet på hyllan. frågar killen i kassan i alla fall och han tror inte att de fått upp det men han kollar. se på fan tror du inte att snällgrisarna på ica fått upp paketet. fyfan va gött!! kommer hem och överraskar alx med kärlekshårddiskarna, ni skulle vart med, det var tårar och kärlek i hela rummet.

C:530mb ledigt av 465gb
E:7,8mb ledigt av 931gb
H:49,6mb ledigt av 698gb
J:431mb ledigt av 465gb
K:971mb ledigt av 298gb


ni ser, vi behöver en varsin kärlekshårddisk på 1000gb eller 1tb var!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0