big bad wolff


"skulle du kunna skjuta denna vargg?"


rikard, zeke och ylva är alla bestörta över beslutet att skjuta av 27 vargar. zeke säger "jag har ju blivit helt svart målad av media, jag är bara en hårt arbetande skådis och är inte farligare än gemene man" rikard fyller i "jag håller helt med zeke. men vad skulle hända om jag skulle ta jägarexamen? får jag skjuta mig själv i skogen då?"
stämningen är tryckt i lokalen. ingen vet hur de skall gå vidare i livet. varg-ylva min gamla svenska lärare säger "ni har helt fel meningsuppbyggnad" hon är sig lik, hon blir en riktig ordmärkare i stressade situationer. men frågar sedan "skulle du kunna skjuta denna varg?" och pekar på rikard.
frågorna är många, svaren lyser med sin frånvaro likt en fullmåne som lyser över en skog fylld med snälla vargar. det här var allt från fitte.blogg.se för idag, jag fitte tackar för mig och säger på återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0