dishwasher


idag åker yrvädret tillbaka till stockholm, det har vart en helg i matens och  frosseriets tecken. någon omtänksam läsare kanske tycker lite synd om fitte och undrar vad han skall göra tills klockan 12:39 imorgon när han tar tåget till stockholm.
det skall jag berätta nu. jag skall diska. allt var ny diskat när alx kom hem i fredags och nu två dagar senare finns det ungefär tre knivar kvar. allt annat typ tallrikar, glas och skedar är smutsigt. vågar fan inte ta ett kort som jag sedan redigerar i en rosa nyans, för inte ens den rosa nyansen skulle göra detta diskberg gulligt. anledningen till att jag låtit det spårar ur på detta sätt är att jag vill ha så mycket kvalitetstid med alx som möjligt, gulligt va? och nu har man något kul att roa sig med under tiden hon super i stockholm, på en söndag.


living the dream baby, living the dream!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0