miss you


saknaden är stor på mattsbogatan.



jag saknar alx, min guitar, den svarta fina telefonen och alexandra jätte mycket.



jag saknar det orangea håret. fast så får jag inte säga, det är rött,
eller rödbrunt tror jag den rätta benämningen är.


jag saknar den vackra lillsjö gröna ögonen.



jag saknar de pussigaste silikonläpparna i hela världen! och knäppandet av ego kort. man kunde bli väckt på morgonen av ett tusen tal blixtar. man hade ingen aning om det var ett ljud och färglöst fyrverkeri eller 37 paparazzifotografer utanför sovrummet.
fast i själva verket var det egoalx.



jag saknar den där vita klänningen som jag råkade slita sönder. jag saknar de härliga naglarna. jag saknar klämmandet av alla min finnar, plitor, pormaskar och porrmaskar.



jag saknar mitt rättstavningsprogram (alx). speciellt när man är så sjukt bakis sliten och hjärnan går inte ens på halvfart. då behöver man någon som ser över min inlägg på bloggen.
på tal om inlägg, jag saknar de saftigaste av saftiga pattar.



jag saknar kocken och ätaralx.



jag saknar de raka och finaste tänderna.



jag saknar när hon gråter hejdlöst utan anledning. hon är ju bara för söt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0