i´m such a retarded fjortis

nu skall jag bekänna något jag inte är så stolt över, men det har blivit ett återkommande inslag på mina fredag kvällar. speciellt när alx jobbar och jag har förfestat med inga-lill eller puma i stockholm. jag har kollat på idol efter uttagningarn.
i ungefär tre veckor har jag gått omkring med en skavande olokaliserbar känsla i kroppen. igår kom jag på vad det var. det var idol-erik, ni vet han som tror han är så söt och tror att han kommer bli kallad snyggerik nr2, vet ni fortfarande inte vem jag talar om? jo, men han med den saftiga vatten skallen då? så, nu hörde jag att det föll ner många poletter. han är ju galen karln, eller snarare pojken.
då när jag lade märke till han positivt första gången var den veckan han sjöng show must go on av queen. det var gåshud i 3 minuter. samma känsla var det igår, jag fick reda på att han skulle köra en iron maiden låt. jag gillar maiden as mycket. men jag sa till alx.

fitte - han kommer få sjunga run to the hills, such.
alx - mm (så låter hon när hon skiter i vad jag säger).

och de berättade att han skulle köra run to the hills.

fitte - jag sa ju det, alx, jag sa ju det, hörde du att jag sa det?
alx - mm.

fan, den låten funkar, men de har ju mycket bättre låtar. men pojken sätter igång och det slutar med att min gåshud fick gåshud. så jävla mäktigt. sen hörde jag att tove åkte ut, det var konstigt. calle suger ju. men han kanske suger bättre än tove, tydligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0