en mussla, flera fittor

alx satt och frossade musslor, det var en tallrik eller snarare ett stort fat med mussla på mussla. till saken hör att jag var lite lätt bakis (läs. mycket) så min mat ville knappt hålla sig kvar i magen pga spektaklet jag bevittnade.

man har ju hört talas om benämningen mussla för fittan, men jag har aldrig riktigt förstått det. jag har tänkt det hårda skalet bara och det är inte speciellt likt. men om nu någon tjej har en fitta som ser ut som ett musselskal, då vill jag fan inte vara med att leka alltså!!

men nu har jafg äntligen fattat grejen, när man öppnar skalet så finns det ju jättelustiga fitt-liknade saker där i. sen att hon åt dem i tomatsås gjorde ju inte saken mindre rolig, för alla vet ju ..jaja jag tror ni fattar.

hemma igen, det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0