entourage feat californication


äntligen är en lång och jobbig väntan över, entourage är äntligen tillbaka i tv-rutan, eller snarare på datorskärmen. men fan va kung det skall bli!
världens skönaste tv-serie. ett sex and the city för pojkar

kollade på imdb efter californication, när den tredje säsongen skall börja. som ett tecken från ovan, ett fett omen. det börjar sändas på självaste fittes födelsedag.


det är den enda tv-serien som kan mäta sig med entourage. det måste ju vara menat att jag skall se den, efter som den börjar sändas på min födelsedag. det är för övrigt den andra tv-serien som jag gråtit, lipat, bölat eller tjurat till. den första serien var fresh prince of bel-air, det var sista avsnittet när de skulle flytta och jag kunde fan inte hålla tårarna borta. det avsnittet gick i repris några gånger och jag bölade varenda gång.

men nu ska det packas, ska jobba till två i morgon  och tåget går tjugo i tre, så det måste bli klart idag. det är ju bara subb-alexandra som är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0